Ahoj, myslím že mám nejaký psychický problém. Chcela by som to riešiť s profesionálom,ale bojím sa. Tiež neviem či o tom musia rodičia vedieť, alebo to je anonymné. Platí sa za to? Ďakujem za odpoveď :)
Odpovede

Linka Detskej Dôvery odpovedá:
Dňa 14.11.2019 o 12:27
Ahoj, Štvorlístok. Čo sa týka psychologického vyšetrenia, tak sa nemusíš ničoho báť. Avšak psychologické vyšetrenie neplnoletého klienta sa realizuje len s písomným súhlasom rodiča alebo zákonného zástupcu. V prípade plnoletého klienta sa koná len s jeho súhlasom. Keď si teda ešte nemala 18 rokov, je nutný súhlas rodiča. Ale ako ti písali aj dievčatá – poradkyne, skús si o tom pohovoriť s rodičmi alebo napíš nám na našu linku. Keď o tom bude vedieť niekto dospelý, ľahšie sa rozhodneš, čo je potrebné urobiť ako ďalší krok. Neostaň so svojimi problémami sama. Držíme ti palce. Linka Detskej Dôvery