Ahoj mam 16.Moj zivot je uplne bez zmyslu.Som na intraku.Spolubyjuce stale hovoria len o chalanoch.Takmer sa nebavime.Mala som len 1 kamosku a ta mi vcera povedala ,ze si nasla inu a uz sa nechce bavit.Zivot uz nema zmysel nemam preco vstavat rano a ni chodit do skoly.Myslim ,ze keby sa mi nieco stalo nikto ai to ani nevsimne.
Odpovede
Lau:3 odpovedá:
Dňa 31.12.2023 o 18:27
Počuj. Viem , že ťa nepoznám ani nič, ale ver mi, že život za to stojí aj keď to tak niekedy nevyzerá. Možno skús zmeniť školu alebo si skús nájsť nových kamarátov a zaluby. Len to nevzdavaj este ta caka vela peknych veci! Si určite uzasny clovek!

Linka detskej dôvery odpovedá:
Dňa 06.12.2023 o 20:54
Ahoj, sme veľmi radi, že si sa rozhodla napísať nám do Rovesníckej poradne. V poslednej dobe sa častokrát stretávame s podobnými otázkami, preto sa naše odpovede aj často opakujú. Odporúčam ti prečítať si ich a zamyslieť sa nad nimi. Ak máš pocit, že sa cítiš sama, bez kamarátov, bez podpory okolia, skús sa zamyslieť nad tým, či by si sa radšej neporozprávala s niekym dospelým, napr. školským psychológom, ktorý by ti pomohol nájsť sa v tomto živote a opäť ťa naviedol na správnu cestu. Verím, že ak sa pokúsiš premýšľať nad tým, kde nájsť kamarátov, prídeš na množstvo možností, napr. krúžky, voľnočasové aktivity, tréningy, šport. Takisto pomôže aj relaxácia a aktívny oddych, aby sa ti podarilo nájsť zmysel života, ktorý spomínaš. Ak budeš mať pocit, že ti tieto odpovede častokrát nestačia, skús sa obrátiť na Linku detskej dôvery, formou chatu, e-mailu, Skypu alebo telefonického rozhovoru s našimi poradcami. Držím palce!